دست نوشته های یک مهاجر

صرفا جهت اطلاع

دست نوشته های یک مهاجر

صرفا جهت اطلاع

  • ۰
  • ۰

یه نکته

سلام.


عذرخواهی میکنم که ننوشتم این هفته و هفته قبل. یه کم سرم شلوغ هست (امتحاناست دیگه :دی) و ایشالا از یه ماه دیگه دوباره مینویسم. نوید این رو میدم که بعد یه قسمت که بنویسم یه کم مسائل مثبت رو هم خواهم نوشت.


ارادت.

  • ۹۳/۰۸/۲۲
  • خود مونی

اپلای

مهاجرت

پذیرش

کانادا

نظرات (۳)

سلام سایت خیلی خوبی دارین
پاسخ:
ممنونم هلن جان. لطف دارین.
  • میثم پورگنجی
  • سلام،
    ممنونم از وقتی که میذاری و این مطالب رو می‌نویسی. من تمام مطالب رو خوندم، هم از صداقت‌ت و هم شیوه‌ی نگارشت لذت بردم. برات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد نوشته‌های جدیدت در یک آینده‌ی نزدیک باشم.
    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. نظر لطف شماست. ممنونم از حمایتتون و ایشالا به زودی از خجالت دنبال کنندگان این سایت در میام با مطالب جدید.
    سلام

    من از نوشتهاتون لذت بردم. سبکش سبک طنزیه که من دوست دارم و مطالبش هم بدرد بخوره. گفتم حالا که دوست داشتم براتون بنویسم یه فیدبکک مثبتی داده باشم شاید به درد آخرتمون خورد! به امید روزی که خارج رفتنامون برای یاد گرفتن و برگشتن و حل مشکل داخل کشورمون باشه. البته من خودم ایران نیستم :) خیلی ممنون و موفق باشین
    پاسخ:
     سلام علی جان. خیلی خیلی خوشحالم کردی و ممنون از حمایتت. موافقم باهات. ایشالا اون روز برسه که ما هر کاری رو با بینش و نه از روی جو و چشم و هم چشمی انجام بدیم. آقا چاکرم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی